Merhabalar son 10 günümdeyim,kızımın pek gelmeye niyeti de yok. En son bayramda sancılar dolayısıyla gittim hastaneye ancak açılmam dahi yoktu.. Nişan da gelmedi. 4-5 gündür aktif olarak pilates topuyla vakit geçiriyorum,dün hurma kaynatıp suyunu içtim. Kızım da 3200 gramdı en son,daha fazla kilo alırsa normal doğum yapamam diye korkuyorum.. var mıdır tavsiyeleriniz?