Kızlar kız olursa ismini arya koymak istiyorum ama Kuran’da geçmior internetten baktığımda arya ismi caizdir koyulmasında bir sakınca yoktur ama Kuran’da geçmiyordur dior Kuran’da geçmediği için kararsızım ama bir yandaşında caiz konulmasında sakınca yok dior çok kararsızım sizce olur mu