Pineapplemom Bir hafta oldu sezeryan olalı göbeğim felaket sallanıyo yüyürken ne yapmalıyım korse ne onerirsiniz
Gorkeminannesi Pineapplemom oyle kalmiyo neyse ki😅 benim de sallaniyodu boş et cok komigime gidiyodu ama korse falan kullanmadım zamanlar bi sene gibi surede tamamen gitti
Haticelisa Pineapplemom banada 20 gün oldu biraz daha indi göbeğim ama korkuyorum sarkacak iyice kalıcak diye 😭
Deren12 Babamın pazardan aldıgı korseyi takıyorum belini sıcak tutsun diye eski tip çok iyi geliyor 😂