Nesgul552 Anneler şu markette ki soğuk kahveler var ya onlardan bazen sık değil ama çok canım istiyo içiyorum 250ml yazıyor netten baktım 200 ml kadar kahve sorun değil diyor aklıma takıldı
Deletedmom727272 Nesgul552 yok sınır diye bahsedilen şey kafein miktarı 225 mg o da. Ml diye bahsedilen bardak ölçüsü. İçebilirsiniz yani sık olmamak kaydıyla😌
Deletedmom52620 Nesgul552 Kendinde sütle yapabilirsin azıcık kahve koyuyorum tarifi buradan birinden aldım sütüde fazla ekliyorum içine tadını alacak kadar çok güzel oluyor ☺️
Nesgul552 Pijamaskeliler norml Türk kahvesi zaten içemiyorum ama soğuk kahve içmek istiyorum sıcaklarda
motherofcats her gün içiyorum soğuk kahve. abartılmadığı sürece sıkıntı olmaz günde 3 4 bardak içmediyseniz yani.
tupbebekannesi123 Nesgul552 ben içiyorum ya bir şey olmaz starbuckstan da içiyorum evde de yapıyorum 😂 günlük 1 kahve hakkımı öyle kullanıyorum