Lulemom Mavininbiri ayına göre değil de kiloya göre değişir o. Ama tavsiyem önceden stok yapmayın elinizde kalır. Benimki 11 aylık oldu ben hala stok yapmıyorum ki yapsam olur aslında çünkü kilo alımı iyice yavaşladı. Ama ilk aylarda kilo artışı fazla oluyo. Memnun kalmayabilirsiniz ben her zaman 1 aylık aldım bezleri hep.
hunilimom Mavininbiri bez belki yaramicak toplu almaya gerek yok zaten kilosuna göre gidiliyor benim kızım hem kilolu doğdu hemde bacakları çok tombikti bir ay bile surmezdi nerdeyse bez değişimi yapardım sikardi bacaklarını
Mavininbiri Sleepless_Mother Büyük ihtimal 2.800gr,3kg doğar 1 numara sadece bir paket almayı düşünüyorum. Toplu şekilde 2 numara alalım diyor eşim sleepy 420adet olmuş oluyor fazla mı olur acaba 420adet 2numara
Emedko Mavininbiri çok fazla 200 lülerden alsan yeter . Duruma göre belki fazla gelir 3 numaraya geçmen gerekir elinde kalır hepsi..
Sleepless_Mother Mavininbiri çok olur canım o ben oğlumda iki paket yeni doğan kullanmıştım bı iki defa 2 numara sonra zaten 3 4
Deren12 19 günlüğüz 1 numara yenidoğan 128 adet almıştım bebeğimin bacaklarını sıkmaya başladı 2 numara bir paket aldım 64 lü kilo artışı hızlı olursa elimde kalsın istemiyorum stok olarak bebek pamugu ıslak mendil olarak yaptım