Busbus21 yok düşük ve kanama için pruloton bana haftada iki veya haftaya 1 vuruyordu dr um özele git devlete gitme büyük yerlerde devlet zor , Allahın izniyle inşallah geçer dicem ama benim hala geçmedi Ha çok şükür bebeğim sağlıklı ayrıntılı 20 haftadan sonra canım. .12 de ikili tarama var o zaman da detaylı bakuyorlar