Portakalcicegi Emineklccc benimde böyle çıkmıştı ve kan verdiğimdede hamile olduğumu öğrendim. Olmamasına çok şaşırdım. Testte bir sorun var demek ki.
Morkelebek26 Emineklccc benmki bir tık daha koyuydu ve hamileydim bu kimin testiyse hamiledir bide 2 tane yapmış 😊
mylittlebabym Siz iki kişi çizgiyi görmediniz mi ? Bu bir yorum sorusu mu yani, belirgin şekilde çizgi var nesini soruyorsunuz anlamıyorum..
Emineklccc mylittlebabym silik duruyor kan vermeye gittiginde arkadaşım hemsire demis bence yok heveslenme o yüzden sordum
mylittlebabym Emineklccc kimyasal felan değilse gebelik var demektir belli bariz görünüyor çizgi eğer fotosopla yapmadıysa yani. Yada hemşirenin gözleri bozuk.
Emineklccc _ozlmm @Sleepless_Mother @Mervekara5 @Emedko @mylittlebabym @2prensesannesiiii ARKADAŞLAR MALESEF KANDA ÇIKMADI GEBELİK YOK DEDI HEMSIRE
Emineklccc 2prensesannesiiii test 4 tane yapmış dördü de pozitif kimyasal gebelik olma ihtimali olabilir