Dua_AseL Ne yersem yiyeyim ağzımda ki tatsızlık hiç gitmiyor . Tat alamıyorum. Nefes borumdan mideme bi kazınma bi yanma 😔 sizler de de böyle mi anneler 🤔 10+1 haftalığız yani hep uyuyorum hep bi halsizlik var bu hep böyle mi devam edecek ?
TinyBabys Dua_AseL 15+1 hamileyim. Mide bulantısı önceye göre daha da azaldı çok şükür. Ama ağzımdaki o kötü tat hiçbir şekilde gitmiyor. Halsizlik, tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ben de.
Buketmrn Dua_AseL bizde 10+5 aynı şeyleri bende yaşıyorum ağzımın icinde sürekli acımsı bir tat var tek buldugum çözüm Falım sakızın naneli olanı sürekli cigniyorim 😏
eftelya_ser Dua_AseL ne midem bulandı ne kustum ama o ağzımdaki iğrenç tat 20 li haftalara kadar sürdü tatlı hastası ben haftalarca tatlı yiyemedim sırf o tat yüzünden
Mavisperi Dua_AseL ya o çok kötü bir his ne yersem acıtrak acayip bir tad vardi 19. Haftalarda gecti benim ama umarım en kısa zamanda gecer sizinki sağlıkla alın evladınizi hepsi geciyo gidiyo
Dua_AseL TinyBabys 😔 sağlıcakla gelsinler de diyoruz , tek sağlıklı dogsunlar da bu günler de geçecek.
Mervegull 16+1 deyim benimde hala mide bulantılarım devam ediyor halsizlik sıcaktan dolayı tansiyon düşüklüğü oluyor maalesef bazı gebelerde devam ediyor bu durumlar et ve et ürünleri tüketemiyorum hala bir sürü şey 😒
minismom Dua_AseL bende 12+1 m benimde oyle ya ne yersem yiyeyim agzımdaki tat gecmio yanında bide mide bulantısı kusma gecmek bilmio en kısa zamanda bitmesini diliorum artık
Leo2020 Dua_AseL 28.haftadayım hala ara ara var o tat maalesef. Hele başlarda sürekli ekşi bir tat vardı
Dua_AseL teacherozlem bende sadece bende oluyor sanıyordum ama genel olarak hamilelik sürecinde herkeste oluyormuş 😐
zeynepikra_61 Dua_AseL Merak etme geçiyor ben o haftalar da çok çok sikayetciydim bu durumdan yediğim şeylerin tadı değilde acı bir tat oluyordu sonra geçti ☺️🙏🏻
Dua_AseL zeynepikra_61 inşallah zaten iştahsızlık hat safhada 6 kilo verdim hiç isteyerek yemiyorum😐bi de o tat olunca tamamen tiksinti geldi 😐