Sevimkiratliaycicek Merhaba ben şuan Anadolu yakasında oturdugum için gidemiyorum 1. Doğumunu orda yapmıştım doktorumdanda hastanede de aşırı memnun kalmıştım Esenler avicenna hastanesi doktor Sertan aksu inanılmaz iyi bir doktor uzak olmasaydik kesinlikle yine ona gidecektim ama mesafe çok fazla olduğundan gidemedim çok tavsiye ediyorum asla pişman olmazsınız hastanede uygun bir hastane