Kızlar az önce lavoboda peçeteye pespembe bir leke geldi. Reglime 2 gün var son 3 yıldır reglimi uygulamaya kaydediyorum. Baktım ve 3 yıldır 1 kere bile 28 günden daha kısa sürede regl olmamışım. Ve ağrısız reglim de başlamaz benim .. Yani regl olmadığına eminim. Yerleşme kanaması olabilir mi , yerleşme kanaması yaşayanlar nasıl ve ne zaman yaşadığını yazabilir mi elim ayağım titriyor şuan