Yagmurrr_
Daha 10 gün önce oldu
Bana o fitilden verdi, yıkama jeli ve travzl krem verdi.
Her wc girdikten sonra üşenmeden banyoda yıkama jeli ile yıkadım ve temiz çamaşır giydim.
Sabah akşam kremdi ben bide öğlende sürdüm
Wc girmesem bile çamaşırda ıslaklık varsa hemn çamaşır deiştim.
bu süreçte okadar çok çamaşır deiştimki
Sırf makine boş boş çamaşırlarımı yıkamakla uğraştı 😂
Ama 3 4 güne rahatladım. Sonra devam ettim. Geçti. Şimdi ise o fresh hissiyatı sevdm die gündw bir yıkama jeli ile yıkarım. Çamaşır artk eskisi gibi ıslanmıo ama ıslaklk olursa deişiyom. Temİz tutcn işte