Deletedmom_34 Kızlar 2. Gebeliğim ama hatırlamıyorum o yüzden sorayım dedim, 2 saattir tek tarafa toplanıyor kasılıyor, sonra gevşiyor, iki üç dakika sonra tekrar aynı. Normal midir yaşayan var mı
Bekleyenler Deletedmom_34 ben de yaşıyorum hatta geçen haftaya kadar sanki hep sol taraftaydı. 1 haftadır hareket ediyor. Hep kasılıyor. Toplanıyor. İlk gebeliğimde progestan falan bi şeyler vermişti doktor. Şimdi gittikleri Bi şey demedi.
Birminikcivciv Deletedmom_34 Kasılınca kasıldığını hissediyor musun? İçi açıyor mu? Tümsek gibi oluyor mu? Sonra inip tekrar tekrarlıyor mu? Kasılınca taş gibi oluyor mu ?
Deletedmom_34 Birminikcivciv ay evet aynen dediğiniz gibi tümsek gibi tek tarafta sonra düzeliyor, halen devam ediyor ama seyrekleşti, demek ki normal dedim ben de
Birminikcivciv Deletedmom_34 Elbetteki ben bilemem doktora gidin ilaç verebilir. Bende de aynısı var o rahim. Bazen yalancı kasılmalar olabilir. Ama içiniz rahat etsin diye gidebilirsiniz doktora. Bende aynı şikayetler var ilaç kullanıyorum. Bazen gerçekten normal durum bazende anormal olabilir diyebiliriz demişti doktor. Amma rabbimin İzniyle hiç bir sıkıntımız yoktur inşallah. Yine de tedbir amaçlı gidin derim. Rahim kasılması olabilir 🙏