minik_mucizemmmm 39 haftamıza girdik hiç bi doğum belirtimiz yok hurma yemeye ve yürüyüşe devam ediyorum gezmeye bile gidemiyorum her an gelir de bi yerlerde doğururum diye🤭sizde durumlar ne hanımlar?
ozlem_d Ben de yarın 39 oluyorum Allah’ın izniyle. Bende de sıfır hiçbir şey yok. Merdiven inip çıkıyorum, egzersiz ve yürüyüş yapıyorum, hurma yiyorum ufacık bir ağrım bile yok. Bakalim ne zaman geliyorum diyecek meleğim