Kızlardış gebelik hemen anlaşılıyor mu? Ben bir kere dış gebelik geçirdim gebelik testim 2 hafta sonra pozitif olduğu için öğrendim kan verdiğimizde hcg 700 civarındaydı. Ama hiç bir belirtim yoktu. Şu an da adetim gecikti 1 hafta oldu dün kan testi yaptırdım negatif çıktı ama eğer bir şey varsa erken mi yaptım testi diye düşünmüyor değilim. Ve bir daha dış gebelik yaşarsam hcg normal gebelik gibi hemen kendinş belli ediyor mu?