Karadenizmerve Merhaba, şuan 30 haftalık gebeyim. Bugün oldukça şiş hissediyorum, internette spor ve bol su diyor. Spor konusunu biraz aksatsam da yapmaya çalışıyorum ama fazlasıyla su içiyorum yapılması gereken başka bir şey varmı? Ya da önerileriniz
hunilimom Karadenizmerve tuzu kesmek protein ağırlıklı beslenmek bok hareket su ayaklarını felan akşam sarkitmamak gerek uzanırken bile ayağının altına bı ufak yastık almalı
eftelya_ser Karadenizmerve kişiden kişiye değişir ama ben ne zaman tatlıyı abartsam şişiyorum o yüzden kestim zaten 30 dan sonra şişmeye başlıyorsun benim bileklerim bile şiş şu an
emine_ylmz Ne denediysem başarılı olamadım malasef 36 haftalığım tombul tombul geziyorum ve artık canım acıyor inşallah dogurjnca geçer