RaYaRY Kızlar nişanım gelmişti şimdide suyum geldi açıklık 1 cm di acile gidicem şimdi 39 haftalığım lütfen dua edin korkuyorum doğumdan çok
HSena38 RaYaRY ALLAH yar ve yardımcınız olsun hayırla sağlıkla güzellikle rahatça kucağınıza alın insaAllah 💜💜💜
prenseslerblogg RaYaRY Endişelenme canım benim elbet onu yaradan Allah yollarını açmıştır 🤲🏻 İçinden hep şu zikiri Çek ‘Sümmes sebila yesserahu’ (Sonra ona yolu kolaylaştırdı) Umarım yavruna sağ Salim kavuşursun 🥰❤️
superstar_00 RaYaRY Merhaba bebegin suyu nasıldı bende 36+3 deyim pazartesi sezaryana karar vermisti doktorum gece nişanım geldi hafif sancım var evde bekliyorum bende.