Kızlar 20+3 haftadayiz şimdiye kadar 1 kilo aldım Sadece ama bu ara öyle arttı ki iştahım devamlı birşeyler yemek istiyorum. Yemek yemeyi normalde de severim ama bu ara inanılmaz zevk alıyorum yemek yemekten😅 umarım çok kilo almam bu gidişle 2 gündür doymak bilmiyorum kendimi tutmaya çalışıyorum mümkün olduğunca .sizde durumlar nasıl 🤗