ayse-11 18+5 günlük gebeyim kanımda enfeksiyon çıktı bebeğime bi zararı olurmu bilen yazarsa iyi olur çok korkuyorum
ayse-11 Bugün acile gittim ilaç yazdı kendi doktoruma salı günü randevum var ilk gebeliğimde 5 buçuk aylıkken ölü doğum yaptım çok korkuyorum aynısı olur diye