Çok güzel bir hamilelik geçirdim/geçiriyorum diyen bacılarım burda mı?😅 5 aylık olacağım hiçbirrr evresinden keyif almadım ve alamıyorum. Mikrop kapacağım, bu et iyi pişmiş mi, buraya kedi seven biri dokunmuş mudur, et yemeği yapıldı etrafta çiğ et kalmış mıdır, ultrasonda çocuğumun burun kemiğini göremiyorum bir şey mi var, ayağı çıkmamış çocuğumun ayağı mı yok, ilacımı düzenli almadım zekası hemen etkilenecek mi, 2 bardak fazla çay içtim ne yapacağım, ağzı çok büyük görünüyor kapanmadı mı, doktorum neden detaylı ultrason önerdi bir sorun var diye mi, azıcık bükülüp oturdum çocuğu mu ezdim bla bla bla saçma sapan hiçbir düşüncemin önüne geçemiyorum. Eşimi hergün başka bir kuruntu ile darlıyorum. Çocuk sağlamsa bile sen bu psikoloji ile sebep olacaksın yapma diyor. İyi düşün iyi olsun neden hep kötü şeyler düşünüyorsun diyor. E çok haklı. Bu kuruntular yüzünden zerre keyif almıyor ve hamilelik bir an önce bitsin istiyorum. Bu durum bir anne adayı olarak normal mi yoksa ben mi aşırı düşünüyorum? Okb geçmişim de var tabi bunu da hesaba katmak gerekiyor. Arada pik yapıyor onu anlıyorum haftaya bir terapist ile görüşme ayarladım.