Sabah 8 gibi sancım başladı tuvalete kalktım ve kanı gördüm saat 11e kadar evde sancı çektim sonra hastaneye geldim açılmam 4 cm dedi sancında var biraz gez su iç tekrar nst çekelim dedi yine sancı olunca yatış verdi açılmam 6 cm olmuştu ve yatışım yapıldı, suni sancı verdiler saat 16.10 da yatışım oldu saat 18de suni sancı başladı saat 7 gibi artık sancılar çoğaldı ve doğum başladı dendi. Saat 8de açılmam 9 cm oldu doktorum kesisiz alırız rahat gelir dedi ben tabi ıkınıyorum ve saat 21:25 de geldi oğluşum, oğlum son anda ilk elini çıkardı o yüzden kesik atmak zorunda kaldılar o yüzden ağrım var zor oturuyorum onun dışında hiç bir problem yok kokusunu duyunca zaten unutuyorum herşeyi mis gibi allah isteyen herkese nasip etsin ve doğum yapacaklara rabbim kolaylık versin. 🌹🫂🥰