smyyanl1 başlarda çok rahat alıyordum ama 7. Aydan sonra artık göbeğim büyüdüğü için kalan yerler oluyor eşim ısrarla yardım edeyim diyordu utanırım diye bir süre direndim ama 8. Aydan sonra artık hiç elim kolum uzanmıyor doktorun karşısına böyle yarım yamalak alıp çıkmaktansa onun, alması, daha iyi olur diye eşimden yardım alıyorum artık bir süre idare edicez böyle 🙈