Adfghjk234 30 haftalık hamileyim. Grip oldum boğazlarım ağrıyor burun akıntım var öksürüyorum. Ne yapmalıyım. :(
mor_menekse Adfghjk234 havalardan kuzum ıhlamur limon kaynat iç hergun 1 bardak iyi geliyor ben de olmuştum 3 gün sürdü çok şükür. Meyve ye bol su iç geçer Allah’ın izniyle 🤲
karakiz1 Adfghjk234 35 haftaligim aynen bende gribim bol ılık su dısında bisey yapmadm bide bugun dayanamadm parol ictim bal yedim bogazlsrima iyi gelsn die
Mervekara53 Adfghjk234 aynısı bende var 35haftalıgım doktorm test vermemı soyledi sonuc pozitif ihmal etmeyın
Ayseaysa Adfghjk234 bende aynıyım iki haftadır öksürügüm hala geçmedi banada korona testi ver dediler iki defa yaptırdım.negatif çıktı ilaç kullanmadım hastanede iki defa serum takıldı bence ilk başta test ver sende için rahatlasın sonra çaresine bak
Aysukoseoglu Mervekara53 geçmiş olsun doktorunuz ilac verdi mi aynı belirtiler bendede var 35 haftaligim koku ve tat da almıyorum
Mervekara53 Aysukoseoglu tesekkürler sizede gecmıs olsun parol antibıyotık c vitamını ve kan sulandırıcı verdı