Kızlar burada gördüğüm kadarıyla sezaryen doğum konusunda epidural ve spinal anestezi tercih edilmiş çoğunlukla. Fakat ben iş sezaryene varırsa genel anestezi istemeyi planlıyordum omuriliğimden herhangi bir müdahale istemediğim için ama pek kimsenin tercih etmemesi de sebebini sorgulattı. Aranızda genel anesteziyle sezaryen hakkında bilgisi olan var mı ya da bunu tercih eden?