O kadar çok doğum hikayesi okudum ki yazmak için bende sabırsızlanıyordum çok şükür yavrumu kucağıma aldım şimdi sizinle süreci paylaşmak istiyorum.
Hiç kendimi tek bir doğum şekline hazırlamadım bu süreçte normal ilerledik hep bebeğin suyu azaldığı için gün alıp suni sancı ilerleyecektik sadece 38+4 de hastaneye yatışımı yaptık önce doktorum kontrol etti ve açılmam hiç yoktu ve önce fitil vericem bi kaç saate açılman başlıycak ve ilerleyecek daha sonra suni sancıyla destekleyip doğum sürecine başlayacağız dedi. Fitil koyuldu 1 saate bir nst ye bağlanıyorum hiç sancı çıkmıyor arada gelip ebeler açılmam varmı diye bakıyor hiç açılmam yok hala bekliyoruz açılma nın biraz ilerlemesini fitil etkili bir fitilmiş 6 saat geçti doktorum tekrar doğumhaneye geldi ve baktı yarım santim bile açılma olmamış ki o kadar saatte bi 4 5 cm olmalıymış ve bana iki gün de suni sancı versem yine olmaz dedi çünkü günüm dolmamış bebeğin suyu azaldığı için doğumu başlatıyoruz süreç de doğal ilerlemedi ve bana sezeryana alalım seni dedi o an biraz şok yaşamış olabilirim spinal tercih ettiğim için hiç beklemeyelim amilyathane boş akşama toparlamaya başlarsın dedi ve kağıtları imzaldım bir yandan soyunuyorum bir yandan bilgilerim alınıyor tekrar sezaryen için ben çok gerilmiştim ama hemen ailemi eşimi aradım geldiler eşimi görünce tutamadım kendimi ağlamaya başladım 🥲 tekerlekli sandalyeye oturdum ve ağlayarak doğuma gittim beni herkes sakinleştirmeye çalıştı çok güzel bir ekipti zaten daha sonra iğne yapıldı belden ve saniyeler içinde uyuştum 10 dakika sonra bebişimi gösterdiler bana tarifsiz bir duyguydu gerçekten onun ölçümleri temizlemesi yapılırken benim dikişler atıldı ve 30 dakikada herşey bitmiş yavrum kucağımdaydı çok şükür hiçbir yan etki yaşamadım anestezi ile ilgili ertesi gün ayaklandım zaten hep korktuğum hep düşündüğüm ama gerçekten su gibi akıp giden bir doğum oldu rabbim sizleri de sağ sağlim kavuştursun yavrularınıza 🤲
Sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım❤️