Kızlar az önce de post açtım küçük bebeğim var ilk kez bir aylık korunma iğnesi vurundum bu ay ama adetliyken yapılıyormus bana ebe bunun bilgisini de vermedi sormadı da artık olursa yapacak bişey yok tabi . Varmı aranızda iğneye ilaca rağmen gebelik yaşayan. 😂😂