ilkgebelikk Arkadaşlar merhabalar, doğum sonrası göbeği toparlaması için korse kullandınız mı? Kullanılmasını Önerir misiniz ? Hangi marka tercih edilmeli? Bu konuda bilgisini olanların desteğini rica ediyorum
Eslem_1 Tülbent sardım göbeğim büyük ölçüde indi hatta eki haline gelmesine az kaldı geri kalan bölümüne korse kullanırım belki ben de..bakalım ne öneriler gelecek 🍀