Hareketvakti Merhaba arkadaşlar 😊 ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde genel testlerimi yaptırmıştım her şey yolundaydı. Sonra araya bir ay girdi bayram girdi derken yaptıramadım. Çok sıkıntı olur mu acaba