Kızlar sonunda doğum yaptım 33 haftaliktan beri sancilarim vardı hep kaç kere yattım hastaneye dün gece sancım geldi baya hastaneye gittiğimde sancım baya çıktı acilmam 3 4 cmdi yatırdılar hemen gece 1di bir iki saat kendi kendine açıldı 6 cm oldu sonra ebe suyumu patlattı ve 6.30 da doğum yaptım biraz kafası gerideydi zor çıktı ama onun dışında herşey çok güzeldi sadece son yarım saat zorladı gerisi gayet dayanabilecek bir sanciydi bebişim şimdi yanımda uyuyor 🥰