24+4teyim, 17. Haftadan beri bel kasık ağrılarım oluyordu 24e girmemle bel ağrım acayip birşeye dönüştü, önce karnım ağrıyor hafif adet sancısı gibi sonra belimden tüm bacağıma kalçamdan beri yayılıyor. Karnım saniyelik öyle ağrıyor ama belim ve bacaklarım özellikle kalçamdan aşağı yayılan ağrı dinlenmedikçe geçmiyor. Daha önce rahim ağzıma bakıldı sıkıntı çıkmadı gayet iyiydi, başlangıçta lekelenmem olmuştu o yüzden zaten günde 2 tane progestanda kullanıyorum. Ama bu bel bacak ağrısı beni mahvetti. Ağrı başladığında bebeğimde hissediyor top gibi oluyor kısa süreliğine. Günde maksimum 2-3 kez oluyor. Doktoruma söyledim bugün, hemen covid testi ver dedi, testi verdim ama başka bir belirtide yok. Sonucu bekliyorum. Aslında tam bel ağrısıda değil kuyruk sokumu ağrısı gibi. Kuyruk sokumunda başlayıp kalçadan bacaklara dağılıyor ama özellikle sol bacağıma. Benim gibi bu haftalarda benzer şeyler yaşayanlar var mı? Neler yaptınız nasıl üstesinden geldiniz?