Ogretmen_Anne_ benim günde 3-4 kez sürdüğüm oluyo, şimdi yaz havuza giriyorum duşa giriyorum her seferinde yeniden sürüyorum..ama diyelim bi kez duş alıyorsanız bi sabah bi akşam sürmek yeterli, öncesinde de duştan çıkınca ıslakken mutlaka bebe yağıyla yağlıyorum karnımı ve memelerimi..iki haftadır karnımda kaşıntı başlamasına rağmen şükür 35.haftam ve hala gözle görülür bi çatlağım olmadı..çok düzenli bol bol sürmek lazım, yağı da ıslak cilde sürmek gerek öyle daha iyi emiliyor