Nurakk_1 losyon bebey yağı gözenekleri yıkadığı için önerilmiyo özellikle yaz günlerinde isiliğe neden oluyo losyon ise nemlendiriyo diye biliyorum ben losyon aldım isilik olmuştu bebeğim aslında kullanmak istemiyodum deterjanını bile düşünüp alıyoruz tüm vucuduna doğalda olsa bişey sürme beni rahatsız ediyo ama cok isilik oldu cildi aşırı kuru oyuzden kullanıyorum sürekli kullanmıyorum mustelanın seletopia losyonunu kullanıyorum