Kusem Merhaba çalışan anneler, doğum izni 31+gün yoksa 32+gün içinde mi başlıyor? Yani 32. Haftanin içinde mi olmuş olmak ya da, doldurmuş olmak mı gerekiyor. Teşekkürler 🥰
eftelya_ser Kusem ben 33. Haftada alacağım mecbur doktorum vermedi 31 de 32 de malesef bayrama denk geldi bakalım yarın ne olacak kurum sıkıntı çıkarmaz inşallah
prenseseliz Kusem bebeğim 1 hafta önden gıttıgı ıcın 31.hafta da 32 raporu verdı dokktorum ve ızne cıktım ıs yerım sııkıntı cıkarmadı .
Kusem naznhrb nasıl yani doktor mu yazıyor yine doğum izni diye o şekilde bir belge almamız mi gerekiyor😇