Esmeeer4221 benimde istahim pek yok sicaktanmi bilmiyorum yani sicaklarda yumurta hic yiyemiyorum mesela yogurt sade yemeyi hic sevmiyorum süt desen vallahi 30 yasindayim hala ictikce kusarim o kadar sevmem o yüzden cacik yapiyorum ya da ayran asi corbasi yapip iciyorum sürekli yemeklerin yanina buzlu ayran falan yapiyorum muz yiyorum günlük 1 tane birde kahvalti sonrasi bi avuc ceviz yiyorum ara sira gidip gelerek bi anda yiyemiyorum bile. Kurbandan sonra resmen et yemeye basladim oda annem bol bol kavurma vs yapmis o sayede cikarip isitip pilavlarin yaninda yiyorum, ama kahvaltida fix muhakkak tahin pekmezi ve kaşarı aksatmadan yiyorum, geri kalanida bi sabah bi aksam yemek yiyorum hic ara ogunde yemek yemiyorum yersem sisip davul gibi oluyorum cok rahatsiz oluyorum 27 haftalik olduk kac gr bilmiyorum en son 23de 678gr demisti doktor iste bilmiyorum ins artmistir biraz