Benim de kasıklarıma ara ara ağrı girip çıkıyor, eşim internetten baktı, büyüdüğü için olduğunu söyledi. Maalesef doktorumla iletişime geçemiyorum çünkü telefon numarasını vermiyor, covid oldum, 9. Gün yine pozitif çıktım, yok yani doktora ulaşamıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ değiştireceğim galiba. Siz de iletişim sıkıntısı yaşıyor musunuz?