Hande123- Merhaba kızlar,hadi bebek odalarımızı birbirimizle paylaşalım,birbirimize fikir olur belki🤍
Basaktrk Hande123-  daha kurulmadı ama ben bu takımı aldım ☺️
Hande123- Hande123- ben de dün woody and happyden yatak siparişi verdim,dolap ve şifonyer olarak da mdf üzerine lake kaplama ahşap kuplu dolaplar yaptırıcam https://resimyukle.io/d/HeHdXC9CbC6pLKZSYsueo3Q4LxirSHXokVlBjLxyvb2JROIvn6ld57nZutSkxPAX
durumom2022 esradgn123 Çok güzelmiş güle güle büyüsün içinde inşallah. Nerden aldınız fiyatı ne acaba 😊
Hande123- esradgn123 çok güzel görünüyor iyi günlerde kullanın😍ben de yatağa karar verdim ama dolap ve şifonyeri başka yerde yaptırcam.Ne kadar mal ettiniz acaba?
Hande123- Birgul ben de Çilek’e baktım aynı seriye,kullanılan malzeme çok kaliteli gelmedi bana,suntaymış hammaddesi.Siz kullanırken dolap raflarında vs sorun yaşadınız mı?
esradgn123 durumom2022 Teşekkür ederim ☺️ Hepsini trendyol dan aldım https://ty.gl/fzz71x4hqp https://ty.gl/zx79pxof5o https://ty.gl/txbejsziz4
Hande123- Basaktrk ay bayildim cok cici😍lyl gunlerde kullanin.Hangi firmadan aliniz malzemesi ve maliyeti ne oldu size?
Basaktrk Hande123- bbutik diye bir mağazadan aldım internet sitesinden beğenip öyle gittim birçok model var bu tarz dolap kapakları ve yatak bildiğim kadarıyla mdf yanlış olmasın şimdi 12 bin civarı ☺️
Qnl Aselkosunannesi yaaaa çok ama çok güzel harika hatta ama o yatakta en fazla ennnn fazla 1 yaşına kadar yatar :( o zaman napıcaksınıx
Beymin Aselkosunannesi yaaa bayıldımmmmm, bu odaysa bende ki ne acaba. Eminim sizin ki daha güzel olur, güle güle kullanın şimdiden ❤️