Merhaba kızlar 33+3 günlük gebeyim 3 gündür bebeğim çok az hareket etmeye başladı tatlı yiyorum süt içiyorum sağıma soluma yatıyorum tik yok canı isterse hareket ediyor ve kasıklarımda bayağı aşağıda hareket ediyor ettiği zaman bu arada 17 haftalığımdan beri bebiş baş aşağı pozisyonda doktorum izne çıktı Çarşamba günü muanem var kızlar bide ben çok rahatım sanki gebe değilim karnımda bebek yokmus gibi hissediyorum acaba nedir bu durum tecrübesi olan varmı??