Ezgi2727 Merhaba , 25+5 hamileyim. 4 gündür öksürük ve halsizlik vardı. Ciğerlerim dolu olduğu için agumentin 1000 mg yazdı doktor ama içim hiç rahat değil :( siz kullandınız mı ? Herhangi bir etkisi oldu mu ?
OOzii Ezgi2727 banada cefaks vermişti doktorum idrar yollarm enfeksiyon kapmisti bide grip olmuştum 2 kez kullandim kullanin doktor verdiyse aksatmayin.. Kullanmayinca riskler oluyo bir an once iyileşin
eyoli Ezgi2727 Bende çok hastaydım acil de bana da ondan verdiler. Doktoruma sordum içsem bir sorun olur mu diye iç sorun olmaz dedi
Gamzess1 Ezgi2727 kız ben 3 kere kullandım hiç bi şey olmadı çok şükür kullan gönül rahatlığıyla bende tedirgindim ama enfeksiyon çok daha zararlı bebeğine
Ezgi2727 EmineDefneGokce aksine , 2 ayrı doktoruma sordum onlarda mutlaka kullan dedi ama üzüldüm içim rahat etmedi nedense mecbur kullanıcam ilermemesi için sadece kullanan başka oldu mu diye merak ettim :/
sule35 Ezgi2727 bende kullandım augmentin sürekli faranjit olan biri olarak mecburen kullandım yoksa geçmiyordu çok şükür bi sıkıntımız olmadı 😊
Ezgi2727 OOzii çok şükür , çok teşekkür ederim biraz olsun rahatladım 🙏🏻 İnsan haliyle cok tedirgin oluyor
Seda5885 Arkadaşlae doktor ne ilaç veriyorsa rahatlıkla kullanın ben de enfeksiyon vardı ben verilen ilaclar cocuga zararlı olur diye içmedeim ve bendeki enfeksiyon ogluma gecti solunum.sıkıntısı yaşadı doğduğu an şuan yoğun bakımda
eyoli Ezgi2727 Teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun. Bana iyi geldi. Zaten antibiyotik kullanmayınca çok zor iyileşiyor insan. Yinede doktorunuza sorun içiniz rahat etsin
Ezgi2727 Gamzess1 evet öyle söylediler , ama böyle kullanıp bir şey olmayanları duydukça pskikolojim düzeldi insan gerçekten kafasında neler kuruyor
Gamzess1 Ezgi2727 Kullanıcagım zaman bende senin gibi çok tedirgindim ama bi şey olmadı şükür kullan canım
Novaa Ezgi2727 Çenemdeki ağrı için bir hafta sabah akşam 1000 mg augmentin kullandım. Gebelikte kullanılabilecek en güvenli antibiyotik demişti doktorum. Geçmiş olsun🌸
Peelinn Ezgi2727 evet ben kullandım kromik sinüzitten dolayı. Zaten bu veriliyor hamilelere, vücudunuzda tedavi edilmeyen enfeksiyon daha zararlı bebeğe. Antibiyotiğin bebekle direkt bir etkileşimi yok için iyileşin. Ayrıca niye doktora güvenmiyorsunuz?
Ezgi2727 Peelinn doktora güveniyorum , sadece hassas bir dönem insan her şeyden tedirginlik duyuyor o sebeple