Emos07 merhaba, geçmiş olsun öncelikle..beni de yoğun kanamalarımın olduğu dönemde tek rahatlatan, umut veren şey bu şekilde kanamalar yaşayıp da gebeliği sağlıklı şekilde devam edenler olmuştu..adetiniz 9 gün geciktiyse artık kese de görünebilir muhtemelen, yarın hem kanda bhcg baktırıp hem usg ye girebilirsiniz..bazen geç döllenme veya geç yumurtlama durumlarında sizin haftanızda kese görülmez, bu durumda 2 gün arayla kan bakıp sağlıklı gebelik mi değil mi takibini yapabilirler..inşallah minik bebeğiniz sağlıklıdır ve sizinledir 🥰🙏