annecik12 Meraklianneadayi hiçbiri . Araştırma ve devlet daha tecrübeli . Gözde akademi en iyisi sözde gitme kesinlikle . Paraya da değmiyor zaten artı devlet daha güvenilir
annecik12 Meraklianneadayi eğitim araştırma tabi ki proflar iyi onlar ayarlanabilirse yoksa devletin genel olarak doktorları ölçüyor makine de yazıyor zaten bişey farketmiyor sadece daha kısa süre içeride duruyorsun