Randevu buldukça bende gitmeye çalışıyorum ama randevu çok zor şuanda 38 haftalık hamileyim doğumu orda düşünüyorum doğum yapan arkadaşlarim oldu hem normal hem sezeryan çok memnun kaldıklarını söylediler Mete bey çok iyi bı dr bı de özlem hanıma iyi diyorlar