Kızlar selam, 34. Haftadayım ve çocukları çook seviyorum ama dogum yaklastıkca nedense bana bi korku geldi. Bundan sonra hayatımız nasıl olacak? Düzenimiz komple mi değişicek? ona yetebilecek miyim? İyi anne olabilcek miyim? Hem kendime hem eşime hem ona nasıl zaman ayırabilcem gibi gibi bi sorun dönüyo kafamda sizde de öyle mi🥲