Lehrerin21 Gebeliğimin daha çok başındayım doktor kontrolüne iki gün sonra gidecem değerlerim de düzenli yükseliyordu. Ancak nedense bişey olacak diye korkuyorum sizde de böyle oluyor muydu 😔
afroditt 19 haftalığım her gün oluyor. Bana kalsa her gün gider kalp atışını dinlerim. Annelik işte hem heyecan hem korku rabbim çabamızi boşa çıkar mısın onları bize bağışlasın ♥️