Novaa qnsmLk Rubella ya önceki gebeliğinizdeki testte bağışıklığınız ortaya çıktıysa yapılmaz. Toksoplazma negatiftiyse tekrarlanır diye biliyorum.
Pcoslubiranne qnsmLk evet yapiliyor doktor belli bir gebelikte haftasinda yapiyor diger testlerle birlikte ama unuttum haftasinu.
Ays_cskn qnsmLk bendede yapildi 2.gebeligim kalp atimi duyuldukdan sonra bakildi 7 haftalikdi gittigimde
Novaa qnsmLk Bana hamile kalmadan önce yaptırmıştı doktorum. Bildiğim kadarıyla kalp atışından sonraki testlerle isteniyor.
GamzeKzncii Haftaya kadar yapılıyor sanırım ilk gittiğim doktor 6.haftamda yaptır dedi yaptırmadım ama ben sonra başka doktora gittim 11.hafta da ona yaptırdım