Seva_aa Merhaba kizlar progestan ve dinlenmeye ragmen ara ara kahve rrngi akintisi durmayan varmidir cok canimi sikiyor 6+2 yim
CansuAslaaann Seva_aa ben 8 haftaya kadar yaşadım akıntıyı ama doktoruna danış derim ben yinede progestan ve iğne kullanıyodum
Lamraaa Seva_aa benimde 5 haftalıkken basladı 8 hafta oldu sürekli geldi 2 gündür kırmızıya döndü canım bugün iğne vurdurdum bide duphaston kullanıyorum İnsaAllah sag salim kucagımıza alırız
berilveannesi Seva_aa benimde 4 haftalıkken bir başladı hala daha devam ediyor şu an 11 haftalık olduk ara ara kanama da geliyor hatta 9. haftada çok yoğun kanamam oldu progestan hap ve iğne vuruldum ama geçmiyor 🤷♀️
Seva_aa Lamraaa bendede donmusdu kan birikimi gibi bisey gordu doktor ultrasonda kip kirmizi bir kanama yasadim cok korktum acikcasi
Seva_aa berilveannesi ya canim dinlenle ilaclar falan banamisin demiyor ultrasonda normal deselerfr cok tedirgin ediyor insani