Elifnur1 Sezeryan sonrası bebek emmiyor memeyi veriyorum ama tutup ememiyo çok üzülüyorum biberonla mama vermek zorunda kaldık şekeri düşmesin diye bu durumu yaşayan var mı kaç güne emer
Ak_sade Elifnur1 merhaba, 4 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Memelerim yara oldu emziremiyorum. Biberonla degilde sağıp şırıngayla vermeni tavsiye ederim biberona alıştığı an anne memesine geri dönmesinin zor olduğunu söyledi hemşireler
MelisaGgg Elifnur1 meme emme uçları var onunla rahat tutuyolar bir süre onu kullan sonra zaten tutuyo
Aysenur1233 Elifnur1 bende sezeryana oldum ilk baş benimde tutmadı çok zorlandım kaşıkla verdim bi kaç kere smdi çok şükür tutuyor biberona alıştırma memeyi reddeder
Kbramsa Elifnur1 benim meme uçlarım büyük 2. Çocuğumu da ilk zamanlar emzirmekte zorlandım biberon meme olarak gittim 3 ay kaslar gelişince tutacak mutlaka ama hep emzirmeye devam et hem de sütünü sürekli sağ ki azalmasın