Kızlar ilk hamileliğim 9+2 yiz.. biraz evhamlıyım en son kontrole haziranın 27 inde gitmiştim..şimdi tekrar 29 una randevu aldım.şuan tatildeyim 10-12 saatlik dönüş yolculugum var..Bebeğim iyi mi kalbi atıyor mu merak ediyorum..Belirti olarak kasık agrıları geçti gibi sadece bi kaç gün önce istifra ettim.Şuan içinde ayakta çok kalınca belim agrıyor..Kalbi duran bebeğin belirtileri anlaşılıyor mu ?