Bebegimizolsun merhaba bende de 8. Haftada oldu. Söylediğin gibi 2-3 damla 2 gün sonra doktora gittim doktor progestan başladı şu an 11 deyim. Dün kontrolüm vardı her ne kadar bir kanamam olmasa da hala açıklığın olduğunu çok korkulacak bir şey olmadığını ilaca devam etmemi söyledi .
En iyisine doktorun karar vereceği için doktora gitmeni öneririm çok geçmiş olsun