Arkadaşlar Ben Ankara Şehir hastanesinde tkipliyim 39+2 günlerdir Yaşadığım rahatsızlık var Kaşınma,karın Ağrısı vb. Kilom var bebeğin kilosuda var Artık yuruyemiyorum.Son günlerim Ama hiç iyi geçmiyor Bebekliyim Çok Can sıkıcı oldu Suyumu bile Alamıyorum Acile Gidiyorum Açıklık yok diye geri yolluyorlar Ben artık Sezeryanda olsa Doğum istiyorum .Özelde olsa. Gideceğim Yardım ci olun Lütfen!!!?