heyecanliana93 Yarın bebeğimin hepatit B aşısının 2. dozu yapılacak aşı sonrası ateş gibi semptomlar oluşuyor mu oluşursa ne yapmalıyım daha yeni anneyim ateş gibi durumda ne yapmalıyım?
sunset_momy heyecanliana93 happy kids uygulamasından da sorun bence oradakiler yeni doğum yapan anneler olduğu için daha taze anneler ve tecrübeli olabilirler