nidayalcindag09 Kızlar 32 haftalık gebeyim. Ve Corona olduğumu öğrendim. Çocuğa bir şey olur diye çok korkuyorum. Başına gelen arkadaşlar var mı? Ne yapmam gerekli?
Bereeeeen3 nidayalcindag09 icini ferah tut canım 37. Haftada benide yakaladı doktorum cocuga bişey olmuyor dedi ona gecmiyormuş